Szukaj
Menu Menu
Konto Konto
Ulubione Ulubione
0
Koszyk
0
Koszyk
Szukaj
Menu Menu
Kontakt Kontakt
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Gwarancja

Warunki gwarancji:

  

  1. Okres gwarancji jest wskazany w karcie danego produktu.
  2. Okres gwarancyjny wymieniony w pkt.1 obejmuje wady wykryte podczas użytkowania dotyczące elementów elektronicznych sprzętu.
  3. Zasilacz laptopa jest objęty terminem gwarancji 1 miesiąca. Gwarancja nie obejmuje z uszkodzeń mechanicznych takich jak przełamanie, przegięcie przewodu zasilacza lub uszkodzenie obudowy zasilacza.
  4. Bateria laptopa jest objęta terminem gwarancji 1 miesiąca.
  5. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania sprzętu oraz uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta.
  6. Gwarancją nie jest objęte oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie.
  7. Klient traci prawo do gwarancji w przypadku stwierdzenia: otwierania obudowy lub zerwania plomb, samowolnych napraw i wprowadzania zmian konstrukcyjnych
  8. Serwis gwarancyjny nie odpowiada za dane trzymane na dyskach twardych. Przed zdaniem sprzętu na serwis Klient powinien zabezpieczyć dane we własnym zakresie
  9. Podstawowym sposobem realizacji reklamacji jest naprawa wyrobu przywracająca wartość użytkową.
  10. Sprzęt na gwarancję należy dostarczyć na własny koszt do siedziby firmy: 3GIGA, Hetmańska 55, 15-727 Białystok.
  11. Przed dostarczeniem sprzętu prosimy o zgłoszenie reklamacji na esklep@3giga.pl
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl