- Sklep
- Gwarancja
Gwarancja
Warunki gwarancji:
- Okres gwarancji jest wskazany w karcie danego produktu.
- Okres gwarancyjny wymieniony w pkt.1 obejmuje wady wykryte podczas użytkowania dotyczące elementów elektronicznych sprzętu.
- Zasilacz laptopa jest objęty terminem gwarancji 1 miesiąca. Gwarancja nie obejmuje z uszkodzeń mechanicznych takich jak przełamanie, przegięcie przewodu zasilacza lub uszkodzenie obudowy zasilacza.
- Bateria laptopa jest objęta terminem gwarancji 1 miesiąca.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania sprzętu oraz uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy Klienta.
- Gwarancją nie jest objęte oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie.
- Klient traci prawo do gwarancji w przypadku stwierdzenia: otwierania obudowy lub zerwania plomb, samowolnych napraw i wprowadzania zmian konstrukcyjnych
- Serwis gwarancyjny nie odpowiada za dane trzymane na dyskach twardych. Przed zdaniem sprzętu na serwis Klient powinien zabezpieczyć dane we własnym zakresie
- Podstawowym sposobem realizacji reklamacji jest naprawa wyrobu przywracająca wartość użytkową.
- Sprzęt na gwarancję należy dostarczyć na własny koszt do siedziby firmy: 3GIGA, Hetmańska 55, 15-727 Białystok.
- Przed dostarczeniem sprzętu prosimy o zgłoszenie reklamacji na esklep@3giga.pl
Formy płatności
Sposoby dostawy
Bezpieczne zakupy
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności